این روزها

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

این روزهای من

شبیه این شهر سهراب شده

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن میروید

در ابعاد این عصر خاموش

ممن از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنها ترم

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهایی من  شبیخون حجم ترا پیش بینی نمیکرد

و خاصیت عشق این است!

.................

بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام

بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را

مرا گرم کن....



نظرات شما عزیزان:

مـــــامـــــــــــــــان
ساعت11:02---6 تير 1390
به به!
بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام
بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را
مرا گرم کن...
الان تو این گرما گرم کنه که چی بشه؟


هانی
ساعت21:48---4 تير 1390
سلام نسترم از اینکه به بلاگ من مراجعه و نظر دادی ممنونم بلاگت خوبه ولی عکس کم داره اگه می خواهی مخاطبت رو بیشتر کنی از عکس های بیسشتری میتونی استفاده کنی اگه می خواهی تو بخش تصاویر ایرانی بلاگه من شرکت کنی میتونی عکساتو به میل من بفرستی تا عکسات تو بلاگ واسه نظر سنجی قرار بگیره با تشکر
هانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:my heart,ساعت 20:0 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak